czwartek, 4 lipca 2013

I'm back | powrót

hello
I am back and going to update my ports to FXP226.

I am not sure if I have enough time to update all my roms because 15.07 I'm leaving again and I'm going to be offline for 2 weeks.

Dev roadmap:

  • MIUI5        - build2 released. Graphical issues fixed, improved performance and more. I'll try to make additional zRam script. 
  • SlimBean 4 - updated to FXP226, waiting for stability test, has to be tidied up
  • LiGux         - will be updated to FXP226 and increased in performance
  • ParanoidAndroid - updated to FXP226, waiting for stability test. I'll try to fix wake up bug.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cześć

Wróciłem i zamierzam zaktualizować swoje porty o FXP226.
Nie wiem czy zdążę dokończyć wszystkie ponieważ 15.07 wyjeżdżam za granicę na dwa tygodnie i nie będę mógł nad nimi pracowa.

Powyżej macie roadmap po angielsku.


1 komentarz:

  1. Jeśli chodzi o SlimBean 4 build 2, to mam z nim problem: wczytuje się bootanimacja, na sekundę pojawia się wizard z wyborem języka i momentalnie znów wskakuje bootanimacja, która później już jest stale - w czasie jej trwania mruga tylko co jakiś czas na biało dioda u dołu telefonu.

    Próbowałem już na różne sposoby instalować - najpierw na LiGux - full wipe - instalacja SlimBean, później wgrałem czysty ICS, full wipe i SlimBean i nic.

    Dodam że gdy na SlimBean zainstalowałem np. LiGux, wszystko było w porządku.

    OdpowiedzUsuń